Projecte Berjardí

La nostra escola ha presentat un projecte pedagògic de sostenibilitat i medi ambient a les subvencions de l’Ajuntament del Prat. Mitjançant aquest projecte volem arreglar el jardí del pati de l’entrada del Carrer Jaume Casanovas.

Unes de les primeres accions que hem fet ha estat plantar quatre arbres fruiters a l’espai de treball exterior que tenim al darrera de l’escola. Amb el pas dels anys tindrem llimones, taronges i mandarines pels nostres alumnes gràcies a aquests arbres.

Els alumnes de tota l’escola estan preparant l’espai del jardí per començar a plantar i posar la nostra entrada molt bonica!

Clicant a l’imatge podreu accedir a l’àlbum de fotografies.