Preparació First Lego League Robogirls BM 6è

Les nenes de la classe de 6è estan totalment immerses en la preparació de la seva competició en la First Lego League.

Hem treballat tots els continguts de la First Lego League amb tot l’alumnat de 6è però seguint la iniciativa de Girls First les nenes seran les responsables de representar la seva classe a competició que es realitzarà el proper dissabte 12 de març de forma telemàtica.

Aquest curs la First Lego League va sobre el món del transport de mercaderies.

La competició com cada any consta de tres parts:

1. Projecte d’innovació: Els alumnes de 6è han dissenyat una millora pel món del transport de mercaderies que hauran de presentar davant dels jutges.
  2. Disseny del robot: Les nenes de sisè han dissenyat un robot elaborat amb Lego Mindstorms per resoldre les missions que proposa la First Lego League a la taula de joc. Hauran d’explicar com és el seu robot davant dels jutges.
  3. Joc del robot: Les nenes de sisè hauran de programar el robot perquè realitzi el màxim nombre de missions en 2 minuts i mig. El dia de la competició tindran tres oportunitats per intentar aconseguir el màxim de punts possibles.

Molts ànims Robogirls BM!