Missió: Estalviar Aigua

Aquest curs la classe de 4t de primària volem continuar amb el treball de conscienciació social que vam iniciar l’any passat amb el programa d’Actuem pel Mar, en el què voliem protegir l’ecosistema marí.

Aquesta vegada anirem una mica més enllà, tenim la “Missió: Estalviar Aigua”. Volem aconseguir que tothom sigui conscient de que hem de cuidar l’aigua i fer un ús racional.

Per iniciar el projecte des de la Direcció del centre se li va demanar ajuda als nens i nenes de 4t perquè la nostra escola pugui reduir el seu consum d’aigua. Alhora se’ls hi va proposar elaborar un videojoc amb totes les seves investigacions com a producte final amb el programa SCRATCH.

Després de varies sessions de pràctica i coneixement del programa, va venir el Dani del Centre dels Jardins de la Pau, un expert programador i gran coneixedor del programa Scratch.

La seva visita ens va ajudar moltíssim per a aprendre més sobre el programa Scratch i conèixer millor els elements què ha de tenir un videojoc.

Clicant a la imatge podreu accedir a l’àlbum de fotos.