MENJAR FRUITA TÉ PREMI

Aquest curs per millorar els nostres hàbits de Salut hem decidit fer el concurs “La classe més fruitera”. Durant tot el primer trimestre hem recollit dades setmanals de consum de fruita.

Els nois i noies de tercer han estat els alumnes que han portat més fruita per esmorzar. Per aquest motiu són la classe més fruitera d’aquest primer trimestre.

Gràcies a la col·laboració de les seves famílies que no oblidaven d’omplir la carmanyola de fruita i macedònies molt creatives.

Podeu clicar a sobre del diploma per veure el Joc que van guanyar.

Qui guanyarà el pròxim trimestre?

(Avís: La publicació d’imatges de l’alumnat de l’escola correspon únicament a la pròpia escola. Per tant, és prohibida la difusió o manipulació en d’altres espais públics. Llei orgànica 1/1982 de 5 maig sobre el dret a l’honor, a la pròpia intimitat i la pròpia imatge.)