La Cloenda dels Petits Contes

El passat 26 d’abril es va celebrar la Cloenda dels Petits Contes al Teatre Modern.

Si feu una visita regular de les nostres entrades haureu vist que a inici de curs vam rebre la visita dels responsables del Centre Cívic Jardins de la Pau per a convidar-nos a participar en aquesta 15a edició dels Petits Contes.

En aquesta ocasió La Cloenda dels Petits Contes s’ha dut a terme al Teatre Modern on les diferents escoles han exposat una part dels seus resultats. Vam veure una obra de teatre, vam observar alguns comics i vam escoltar alguns dels nostres contes acompanyats d’una artista que els teatralitzava.

Els nens i nenes i els mestres vam gaudir d’aquesta bonica cloenda!

Felicitats a tots i totes!

Si cliqueu a la imatge podreu veure algunes imatges i vídeos d’algunes de les nostres produccions.