JORNADA CIENTÍFICA AL CENTRE NACIONAL DE MICROELECTRÒNICA( UAB)- Cicle Mitjà

El passat mes de desembre, el Cicle Mitjà, vam visitar el Centre Nacional de Microelectrònica de l’Universitat Autònoma de Barcelona. La Dra. Sara Santiago ens va preparar una jornada fantàstica de ciència amb moltes sorpreses.

Vam realitzar un Scaperoom a les seves instal·lacions i uns tallers plens d’experiments que ens van permetre apropar-nos a la  ciència de forma entenedora i manipulativa . Vam poder experimentar amb els estats de la matèria, els fenòmens de la llum, observar els bacteris que viuen a les nostres mans, com s’organitzen les molècules, els circuits elèctrics ….

També vam reflexionar sobre la importància de la dona a la ciència i conèixer algunes científiques.

Per acabar la jornada, ens vam proporcionar material per poder seguir els experiments a l’aula i continuar treballant el mètode científic.

Va ser un dia genial! Feu click a la imatge per accedir a les fotos.

Clicant a la imatge podreu accedir a l’àlbum de fotografies.