Els projectes de la nostra escola: I ARA, ESCRIVIM!

web

A la nostra escola fa anys que desenvolupem un projecte de biblioteca. Enguany, l’objectiu específic serà la millora de la comunicació escrita dels nostres alumnes, treballant diverses tipologies de textuals a partir del nostre eix central, la lectura.

Volem formar bons lectors que comprenguin les històries de manera global, que sàpiguen escoltar. Per això volem incrementar l’estona de dedicació a les estratègies de comprensió lectora en totes les àrees escolars, però també el temps de lectura a casa. Volem fer de la lectura una eina per l’aprenentatge i per al desenvolupament de la imaginació. Volem apropar els alumnes al camp literari i al món del teatre.