Comunicat tancament escoles Catalunya

Com segur heu vist als mitjans de comunicació a partir de demà tancaran tots els centres educatius de Catalunya com a mesura de prevenció del coronavirus.

Us deixem el comunicat oficial del tancament.

Comunicat tancament centres

Com us vam explicar ahir ens han recomanat que tots els membres de la comunitat educativa intentem mantenir la calma i seguir el protocol. En principi les persones que no tenen símptomes haurien de fer vida normal. Si en algun moment els vostres fills o filles o algun membre de la família té algun símptoma com febre, tos o malestar general poseu-vos en contacte amb el 061 i expliqueu la situació (intentar no trucar abans per no col·lapsar el telèfon). Ells us donaran indicacions de com actuar.

Donar-vos ànims a tots i a totes però com podreu veure no és una situació que només es doni a la nostra escola sinó que s’estava generalitzant per això han arribat a suspendre l’activitat a les escoles.

De la mateixa manera que per vosaltres per a nosaltres està sent una situació preocupant i que estem intentant gestionar de la millor manera possible.

Com us hem explicat seguim oberts a respondre els vostres dubtes mitjançant el correu electrònic de l’escola.