Com era El Prat fa 100 anys?

Fa unes setmanes que  les nenes i els nens de 3r van inauguar  una exposició sobre el seu projecte amb l’assitència de les seves famílies.

Tots plegats vam celebrar aquest acte acompanyats de l’Arturo,  besavi de la Lucia que, justament aquest any,  ha fet 100 anys i que ens ha aportat valuosa informació en aquest projecte.

Tot plegat va estar molt interssant, enriquidor i molt,  però que molt emotiu!

Saber d’on  venim, com era el nostre entorn fa molts anys, compartir vivències de familiars i treballar en equip, han format part del nostre projecte

És necessari conèixer per estimar…

Us deixem el contingut del projecte i les imatges de la inauguració. (Si teniu interès encara podeu visitar-la )

Clicant a la foto podreu veure l’àlbum de l’acte.