Circ Escola Bernat Metge

El divendres 16 de juny es va estrenar l’espectacle del Circ de l’Escola Bernat Metge. Aquesta actuació ha estat el producte final del projecte que han realitzat els nens i nenes d’Educació Infantil sobre el circ.

Aquest projecte s’ha realitzat seguint la formació de treball per projectes que estem realitzant els docents de l’escola formant part de la Xarxa de Competències Bàsiques.

L’espectacle va ser meravellós i vam gaudir amb la presència de moltes de les famílies com a públic del nostre circ.

IMG-20170616-WA0008

Clicant a la imatge podreu accedir a l’àlbum de fotos de l’espectacle.