CELEBREM SANT JORDI A ED. INFANTIL

El 23 d’abril és una data que ens agrada molt perquè celebrem Sant Jordi i ens regalem roses i llibres! A l’escola hem volgut realitzar diferents activitats amb els/les alumnes perquè aprenguin i coneguin aquesta tradició.

Què hem fet?

Hem après dites, poemes i durant aquests dies hem escrit un conte col·laboratiu.

En què consisteix?

Tots els membres de la classe, de manera grupal,  inventen, il·lustren i escriuen el conte de la classe. La suma del treball de tots els nens i les nenes ha donat com a resultat un bonic relat fet per nosaltres que podeu consultar a aquest mateix blog.

D’altra banda, com que el diumenge no venim a l’escola, els nens i les nenes de l’escola Bernat Metge vam avançar la diada de Sant Jordi . Els infants d’educació infantil vam realitzar al matí un taller amb la col·laboració de les famílies: un punt de llibre pels nostres contes, amb una bonica rosa feta per nosaltres i un dibuix del nom de la classe.

A la tarda, vam sortir al pati a compartir amb la resta de nens i nenes de l’escola les dites, els contes i els poemes que havíem après durant la setmana i vam cantar la cançó del monstre de Banyoles.

Aquests dies ens encanten perquè compartim aprenentatges amb tots els nens i nenes de l’escola.

Som una gran família!