Aprenem sobre els pingüins

La classe dels Taurons s’ha endinsat en una nova Aventura per ajudar al pirata Malapata a rescatar uns pingüins. Per aconseguir-ho, hem cercat informació i estem treballant per aprendre moltes coses sobre aquest animal.

Cada infant ha cercat informació i la compartit amb els companys/es de la classe.

Clica la foto per veure l’àlbum

Hem experimentat amb gel ja que el pirata Malapata es troba a l’Antàrtida i hem volgut saber més coses sobre aquesta matèria.

Clica la foto per veure l’àlbum

També, ens hem mesurat, en funció si erem més alts o iguals que un pingüí emperador.

Clica la foto per veure l’àlbum

La nostra aventura continua, encara estem acabant de fer moltes feinetes relacionades amb aquesta au.

Clica la foto per veure l’àlbum

Moltes gràcies per la vostra col·laboració en l’aportació d’informació, els Taurons estan aprenent d’allò més.