Álbum Cooperatives 5è

Els nens i nenes de 5è avui han rebut la visita de la Sandra i l’Àlex que són els responsables del programa Cueme a les escoles. És a dir, són les persones que ens han ajudat a portar a terme el projecte de la Cooperativa MercaBernat.

Amb aquesta última visita hem fet un tancament del projecte fent una valoració i hem rebut un diploma i un àlbum per posar uns cromos. Cada cromo representa una Cooperativa escolar del Prat que ha participat en aquest projecte.

Ha sigut un obsequi que ens ha agradat molt, ja que gràcies a ell guardarem un bonic record d’aquesta gran experiència.

Moltes gràcies Sandra i Àlex.

Clicant a la imatge podreu accedir a l’àlbum de fotografies.