Fem grups interactius!

Els nens i nenes d’educació infantil també fan grups interactius durant la setmana!!

Què són els grups interactius?

Són activitats d’aula que es realitzen amb un format i amb una actuació per part de l’adult d’una manera especial. A l’escola Bernat Metge ens organitzem per equips de treball i realitzem 4 activitats que es van desenvolupant durant 10 minuts cada una i els infants van rotant fins fer-les totes. 

Per què són especials per ells i elles?

Les activitats que realitzem són guiades i dinamitzades pels mestres però, necessiten l’ajuda més important perquè aquestes siguin tan especials: l’ajuda de les FAMÍLIES

L’escola obre les seves portes i convida a les famílies a participar als grups interactius, dinamitzant, acompanyant i gaudint del seu aprenentatge. 

Aquesta manera de treballar ens agrada molt, ja que fomenta la cooperació, l’atenció, la convivència, l’autonomia i la interacció entre iguals per millorar l’aprenentatge.

Moltes gràcies a totes les famílies! 

I3: Cavalls i eugues 

I4: Dofins   

I5: Unicorns

 

Clicant a la imatge de cada classe podreu accedir als àlbums de fotografies.

(Avís: La publicació d’imatges de l’alumnat de l’escola correspon únicament a la pròpia escola. Per tant, és prohibida la difusió o manipulació en d’altres espais públics. Llei orgànica 1/1982 de 5 de maig sobre el dret a l’honor, a la pròpia intimitat i la pròpia imatge.)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>