Welcome Sydney and Logan!

Des del passat 2 d’octubre tenim a la nostra escola dos auxiliars de conversa en anglès provinents d’Estats Units.

La Sydney i el Logan estan en contacte amb tots els nens i nenes de l’escola i donen un model de parla en Llengua Anglesa nadiu. Estem ben segurs que aquest fet farà desenvolupar les competències del nostre alumnat en Llengua Anglesa.

D’aquesta manera participen en diferents activitats com conversa en petit grup als Grups Interactius, suport a l’aula en Arts & Crafts, suport a l’aula en classe d’Anglès, en Ambients d’Educació Infantil i en grupets de conversa a l’hora del pati.