Celebrem el Dia de la No Violència i de la Pau

Avui a l’escola hem celebrat un dels valors que per nosaltres és essencial en el dia a dia i és la pau i la no violència. Com hem pogut escoltar en els àudios que ens heu fet arribar, hi ha una cosa clara, i és que tothom desitja que la pau formi part de les nostres vides.

Per aquest motiu, avui 30 de gener “Dia de la No Violència i de la Pau”  on es commemora l’aniversari de la mort de Mahatma Gandhi, a l’escola hem volgut celebrar al costat de la Comunitat Educativa la importància d’aquest dia, per tal que mai ens oblidem de fomentar-la quotidianament, en tot allò que fem.

Els nens i nenes representants d’aula han llegit els missatges de pau que han preparat a les seves classes, també tots junts hem cantat la cançó “Volem la pau” de Dani Miquel i a continuació hem pogut escoltar els àudios tan emotius que ens heu fet arribar. Per finalitzar la trobada, les famílies heu deixat missatges en unes banderoles, que junt amb les que havien fet els infants, hem decorat el pati amb desitjos que arriben al cor.

Us deixem un recull d’imatges del dia d’avui i també l’àudio amb les gravacions de veu. Gràcies per compartir aquests moments tan especials!