Taller de Benestar Emocional

El divendres 6 d’octubre els nens i nenes de P6 vam poder trobar-nos i compartir una estona amb dues psicòlogues del servei de Benestar del Departament d’Educació; la Laia i la Míriam. Ens van explicar que la seva feina és anar per les escoles i acompanyar a infants i mestres en la gestió de les emocions perquè tots i totes puguem ser-ne conscients i millorar el nostre benestar emocional.

Primer de tot ens vam presentar, vam dir el nostre nom, una cosa que ens agrada i una que no. Després, a través de la pregunta “Com t’has sentit aquesta setmana?” cadascú va escollir una carta del Dixit que expressés com ens havíem sentit. Un per un vam explicar al grup perquè havíem escollit cada carta i com la carta representava com ens sentíem.
Tothom va poder compartir els seus sentiments i emocions amb els companys i companyes de la classe; es va crear un clima d’amor, respecte, suport i unió molt bonic.
Vam veure que molts de nosaltres ens sentim tristos, enfadats, confosos i amb una gran barreja d’emocions… Ens va anar bé poder compartir els nostres sentiments en un moment difícil degut a la pèrdua d’un company i amic de sisè. També ens vam adonar que, a molts, aquests sentiments ens recordaven a altres persones de la nostra vida que trobem a faltar.

Ens va anar bé poder parlar de les nostres emocions. El dolor de la pèrdua de l’Arnau ens ha unit encara més.

Arnau 🤍