ALUMNES DE L’ESCOLA MARQUÈS DE LA POBLA DE CAPELLADES FAN UNA PASSEJADA LITERÀRIA PER INDRETS PINTORESCOS DEL POBLE

El dilluns 24 d’abril, coincidint amb el treball literari que fem a l’escola per la diada de Sant Jordi,  i partint de l’eix transversal del centre  creativitART, hem fet un tastet poètic capelladí amb l’alumnat de Cicle mitjà i superior.

20170424_100528

La passejada literària consistia en anar a diferents indrets característics de Capellades. Allà ens esperaven  uns capelladins vinculats al poble i a l’escola, els quals llegiren “in situ” un recull de poemes de Joan Pinyol, escriptor capelladí i pare de dos alumnes de l’escola, amb il·lustracions del també capelladí Sr. Josep Costa i uns petits escrits de Modest Llucià.

20170424_104710

A més també explicaren anècdotes i curiositats del lloc visitat. El fet de  gaudir a l’indret indicat d’un bon model lector i a la vegada l’enriquiment literari d’autors, en aquest cas capelladins, va ser l’objectiu principal  de l’activitat.

Els espais escollits van ser la Bassa, la Font Cuitora, el rec del Corronaire, la font del carrer Garbí, la plaça de Sant Miquel i la plaça Sant Jaume.

IMG-20170424-WA0007

Volem agrair de forma especial a en Joan Pinyol per facilitar-nos les poesies del seu llibre Versos i dibuixos. També a la Pilar Alert, Neus Bartrolí, Jaume Bernadet, Glòria Sabater, Montserrat Via i Pep Vallès  per la seva sensibilitat i predisposició tot engrescant-nos en el món poètic i donar-nos a conèixer  la història de racons del nostre poble.

Va ser una activitat molt ben rebuda pels/per les nostres alumnes amb ganes de poder repetir en una altra ocasió.

ESCOLA MARQUÈS DE LA POBLA

CAPELLADES