Carta del director: Final de cicle
”Ningú educa a ningú, ningú s’educa a si mateix, les persones s’eduquen entre elles amb la mediació del mòn” Paulo Freire Benvolgudes famílies de l’escola, Us faig arribar, com a director de l’escola de les vostres filles i fills, unes paraules en motiu d’aquest final de curs tan excepcional que ens toca viure, i […]
Carta del director: Final de cicle Llegeix més »




