Un comiat especial a l’alumnat de 6è

Ha arribat el darrer dia de curs, un curs que ha acabat diferent.

Avui divendres hem intentat acomiadar de la millor manera possible i de forma presencial  als grups que enguany ens deixen: Agents del clima i els PaP.

L’alumnat de 6è ha pogut venir en dos grups. Ens hem trobat en dos espais diferents i allà han pogut recollir les seves coses. Al mateix temps s’han endut uns records preparats per l’escola i també per les seves famílies. Han estat uns moments molt emotius que després han pogut continuar juntament amb les seves tutores. Grans i petits hem quedat molt satisfets.

Us deixem  algunes fotos com a record d’aquesta estona. cliqueu a la foto:

1. Anònim

Eiiii molt bé, ja em van dir que ho vau fer de fàbula!!!No vaig poder venir a acompanyar-vos però vaig pensar en vosaltres i us porto dins del meu cor!!!!
    Una abraçada ben forta
    Pilar