BRASS, BRASS, BRASS   al Teatre La Lliga – CICLE SUPERIOR

Aquest dijous dia 16 de novembre l’alumnat de cinquè i sisè de cicle superior hem pogut gaudir d’un espectacle musical de molta qualitat al Teatre la Lliga: Brass, Brass, Brass.img_1018

Aquesta ha estat  una activitat organitzada per l’Ajuntament de Capellades  amb la col·laboració de l’AMPA de l’escola.

El grup  valencià Spanish Brass format per un quintet de vent metall  ens ha fet vibrar  amb una gran varietat de peces i estils musicals amenitzats amb coreografies i bon ritme.

Els instruments que hem pogut sentir i  veure de ben a prop han estat: dues trompetes, una trompa, un  trombó de vares i  una tuba.

Han interpretat un repertori molt variat tant d’obres clàssiques des de Bach, Mozart com també de  contemporànies.

La veritat és que ens ha agradat molt. Hem passat una molt bona estona amb la seva música!

Moltes gràcies per venir!