Producte final del projecte: Organitzem un torneig de futbol per CI

Aquest dimarts hem dut a terme el producte final del projecte que hem elaborat alguns nens i nenes de 2n A: “Com podem organitzar un torneig de futbol?”. Amb aquest torneig els infants han volgut copsar tot el projecte, en un matí conjunt, amb tot l’alumnat de CI.

Han estat aprenent normes de futbol 7 i creant-ne de futbol net, han estat organitzant els grups, fent enquestes per veure qui participaria i quanta gent seríem, fent grups, preparant obsequis: trofeus i diplomes, i moltes coses més que ens han fet aprendre molt sobre la temàtica i ens han fet arribar a moltes conclusions interessants.

Aquí teniu doncs un recull d’imatges sobre aquest torneig de CI que han organitzat alguns alumnes dels Titelles i que han aconseguit preparar un matí molt divertit gaudint de l’esport. Hem tingut la sort de tenir el suport de l’Ignasi, coordinador de l’Escola de Futbol de Capellades, i els infants han volgut agrair-li la seva col·laboració amb una il·lustració creada per ells/es.