Un Nadal ben especial per als alumnes d’educació infantil

Els últims dies del primer trimestre han estat uns dies plens d’emocions per als més menuts de l’escola.
La primera sorpresa va ser rebre la visita de tres patges!

Dimarts 23 de desembre, per tancar el trimestre vam cagar el tions que dies abans havíem anat a buscar a la Font Cuitora juntament amb els nois i noies de l’Institut Molí de la Vila.
Com que éren uns tions molt ben alimentats ens van cagar un munt de torrons i neules! Quin esmorzar més deliciós.
I finalment vam fer un petit concert de Nadal. De públic vam tenir els alumnes de 6è (padrins de lectura dels de P5) els que a la vegada, ens van obsequiar amb un parell de cançons de Nadal