UN MATÍ  DE CONTES MOLT ESPECIAL AMB  ÀVIES  MESTRES

El dijous 10 de novembre tota l’escola vam gaudir d’una nova i entranyable experiència  amb la visita d’un grup anomenat  M.A.R.C. (MESTRES ÀVIES RECUPERADORES DE CONTES).  Tal com diu la paraula són mestres àvies que es desplacen  per escoles de Catalunya tot explicant contes, rondalles i mites clàssics  d’una forma molt amena i tendra.

img_6068

D’aquesta manera la Consol, la Teresa, la Rosa Ma., la Maria, l’Anna i la Mercè es van distribuir per les aules de tota l’escola i amb el seu bon fer i dolçor ens feren volar   a tots i totes pel món de la imaginació amb contes  que recuperen de diferents contrades catalanes.

Vam  passar un matí molt especial al seu costat. De la gent gran sempre aprenem  moltes coses. Val la pena escoltar-les.

Moltes gràcies a totes. Un petó ben gran i fins la propera!!