2a Tarda amb grans persones (Cicle Mitjà i 5è)

Avui dimecres i seguint amb les activitats de la setmana cultural, hem tornat a tenir la gran sort de comptar amb altres àvies i fins i tot besàvies, que amb senzillesa i molta estima, ens anaven explicant les seves vivències de quan anaven a escola quan eren com nosaltres.

Ha estat molt interessant i se’ns feia curta l’estona de què disposava cada grup per escoltar-les per diferents espais de l’escola. Ens han fet adonar que tot ha canviat i molt! No anaven de colònies hem sentit, algunes ens explicaven que no tenien estufes ni radiadors a l’hivern, que treballaven amb un sol llibre, que anaven a escola el dissabte… Ens han fet reflexionar sobre les coses que tenim ara a l’escola i com les hem de cuidar i valorar.

Moltes gràcies de nou per la vostra companyia entre nosaltres aquesta tarda. Sou gran persones!

Si cliqueu aquesta foto en podreu veure més.