Així gaudim el Nadal a Segon!

Ja fa dies que l’olor del Nadal ens va anar arribant a les nostres aules i vam estar preparant moltes coses i detalls per poder-lo gaudir, tant a l’escola com amb les nostres famílies.

En aquest vídeo podreu veure la nostra il·lusió, la nostra feina i els nostres somriures per desitjar-nos i desitjar-vos unes Bones Festes!!!

Han vingut els patges

Dilluns a l’escola els nens i nenes d’Infantil i Cicle Inicial vam rebre una visita molt especial: els Patges Reials!!! Quines cares de felicitat teníem!!! Estaven molt contents i orgullosos de com ho estàvem fent, i ens van animar a seguir així! I com a sorpresa, ens van donar caramels!!! Moltes gràcies senyors Patges!! Fins l’any que ve!

La Microclasse descobrim la Hannah Höch

Aquest trimestre, la Microclasse hem estat descobrint moltes artistes a l’hora d’Educació visual i plàstica. Una d’elles, ha sigut la Hannah Höch. A partir de la seva obra, hem treballat el collage amb dues activitats: un autoretrat i un ram col·laboratiu. Ha sigut molt divertit i ens van quedar uns treballs genials. Us deixem unes imatges perquè veieu el que hem fet.

Breakout nadalenc

L’últim dia del trimestre, els nens i les nenes de Cicle Mitjà vam trobar una sorpresa a les nostres classes: una capsa tancada amb quatre cadenats. L’acompanyava una carta on la Sia, el personatge de la cançó nadalenca d’Anglès, ens demanava ajuda.

El ninot de neu, que és molt trapella, havia amagat tots els caramels de la cançó i els havíem de recuperar. Per aconseguir-los, havíem de treballar en equip per desxifrar unes pistes que ens portarien al codi del cadenat i, finalment, als caramels amagats.

Ens ho vam passar molt bé i, el més important, treballant junts vam aconseguir el nostre objectiu.

Us deixem unes imatges per què veieu com va anar.  Cliqueu  a la  imatge!

Bones festes a tothom!

Manualitats nadalenques i comiat 5è

Escrit per l’alumnat

Aquests darrers dies del trimestre hem fet moltes manualitats. Primer vam fer una postal nadalenca feta per nosaltres utilitzant el paint les portarem a casa el ultim dia , despres vem fer les tapes de album. tambe vem fer un taller de puntillisme basat en l’obre de la pintora japonesa Yayoi Kusama. Per ultim en Guim ens va   ensenyar   a   fer   uns  arbres  de  paper  que els  portarem junt  amb  el  album  i la  postal de Nadal.

Avui hem anat a passejar pel poble i hem passat per la Font Cuitora i després hem fet sessió de cine (El castillo ambulante) i de jocs de taula. Finalment ens hem acomiadat fins al gener!

Esperem que os agradin les fotos. MOLT BONES FESTES!!!

Firmat: reporters de cinquè

Fem cagar el tió

Quins nervis!!! Arribem a la classe i els tions ja han marxat!!

Ens han deixat una carta.  Estan molt agraïts per haver-los cuidat tan bé i ja ens esperen, per fer-los cagar.

On deuen ser?

Uns diuen: -“Són a la Sala de les columnes! Sempre els hem fet cagar allà!”

Llegeix més»

Ja ve Nadal!

Quan s’apropen les festes de Nadal us felicitem amb les nostres cançons!
Aquest any enyorem l’entranyable trobada a la pista grisa on plegats oferíem les nostres nadales plenes de bons desitjos.
Tot i així, petits i grans hem trobat la manera d’oferir-vos les nostres cançons que hem preparat molt il·lusionats. Ha estat una nova i emocionant experiència!
Us podem assegurar que la música ens uneix i ens fa sentir bé. Ara ho veureu!
Esteu a punt!? Doncs feu clic al vostre arbre de Nadal i trobareu la vostra felicitació:

MOLT BONES FESTES!!!

Cantem els Nicolaus i les Llúcies

Seguint la tradició que fa anys es recorda a l’escola, els nens i les nenes de Cicle Inicial hem celebrat la festa popular de Sant Nicolau i la de Santa Llúcia.

Aquest dia era costum que els nens, per Sant Nicolau, i les nenes, per Santa Llúcia, es trobessin per anar a fer una volta i cantar una cançó a casa els seus avis, tiets, tietes i veïns. A canvi els donaven alguna coseta que posaven a dins un cistell: una mica de fruita, alguns fruits secs, unes galetes, llaminadures i també algun diner. Després anaven a la muntanya i s’ho repartien.

Llegeix més»

Exposició dels éssers vius

Escrit per l’alumnat

Ahir vam fer las exposicions del treball dels éssers vius. Hi ha 5 regnes de éssers vius: Animals, plantes, fongs, moneres i protoctists. Cada grup va preparar un resum per explicar-ho a la resta de la classe amb una presentació. Ens ho vam passar molt bé.

Firmat: els reporters de cinquè