SOL·LICITUDS DE TRANSPORT I MENJADOR ESCOLAR PEL CURS 2020-2021 (NO ÉS LA SOL·LICITUD DE BECA)

El Consell Comarcal ens fa arribar la següent informació:

Les famílies que durant el curs 2019-2020 ja gaudien de transport escolar o menjador escolar obligatori hauran d’omplir la sol·licitud telemàtica, com ho han fet altres vegades. Aquestes famílies rebran un missatge sms amb els enllaços per omplir les sol·licituds. Us adjuntem els enllaços per a que tingueu coneixement.

TRANSPORT ESCOLAR

MENJADOR ESCOLAR

En canvi, els alumnes que siguin nous, hauran de fer-nos arribar les sol·licituds en paper. Us adjuntem els enllaços de les sol·licituds.

TRANSPORT ESCOLAR

MENJADOR ESCOLAR

El termini per omplir les sol·licituds telemàticament serà fins al 29 de maig inclòs.

PER QUALSEVOL DUBTE SOBRE AQUESTA INFORMACIÓ, US HEU D’ADREÇAR AL SERVEI DE CULTURA I ENSENYAMENT DEL CONSELL COMARCAL

972503088 // 972514355