INFORMACIONS D’INTERÉS

FESTA FINAL DE CURS

Divendres 21 de juny vam celebrar l’últim dia de l’escola. Vam començar el dia desitjant molta sort als alumnes de sisè que l’any que ve començaran una nova etapa en les seves vides.
Per celebrar el dia no va faltar el tradicional partit de futbol… Llegeix més»

Recollida solidària per l’associació Terra de vents

A l’escola hem col.laborat amb l’associació protectora d’animals “Terra de vents” d’Agullana. Associació sense ànim de lucre creada amb l’objectiu d’ajudar el màxim d’animals possible.
El dimarts 30 d’abril els alumnes de 6è B van fer entrega de tot el material recollit a l’associació.

Llegeix més»

II Rodaesport La Jonquera

El passat divendres 15 de març els i les alumnes de cicle superior de l’escola Josep Peñuelas del Rio van participar al II Rodaesport La Jonquera.
El Rodaesport és una jornada esportiva intercentres organitzada pels mestres d’educació física de la zona escolar de la Jonquera, és… Llegeix més»

NADAL 2018

S’acaba el primer trimestre i, amb ell, arriben les festes de Nadal. Els alumnes de l’escola, com és tradicional, han preparat un espectacle musical per les famílies. A més a més, enguany l’AMPA ha organitzat una rifa sortejant dues paneres fabuloses durant el descans del… Llegeix més»

VALORS

A la nostra escola treballem l’educació emocional i les habilitats socials juntament amb la resolució positiva de conflictes en qualsevol moment. Nosaltres diem que són l’essència de l’escola. Desprès gaudim d’estones concretes per parlar sobre els valors importants que cal tenir davant la vida, per… Llegeix més»

LA CASTANYADA 2018

Com bé sabeu, la celebració de la castanyada d’enguany estava prevista el dimecres 31 d’octubre però, després de revisar les previsions del temps, el claustre de l’escola va decidir organitzar-la el dimarts 30. Val a dir que, vist el comportament del temps, fou una decisió… Llegeix més»

COMIAT PROMOCIO 2018

Com cada juny, hem acomiadat un grup d’alumnes que el curs que ve fan el salt a l’institut. Ha sigut un comiat senzill, amb tota l’escola present, però ple d’emotivitat, doncs molts dels que marxen han passat 9 anys a la nostra escola.

MOLTA SORT !!!!
Podeu… Llegeix més»