INFORMACIÓ SOBRE L’OBERTURA DEL CENTRE DURANT EL MES DE JUNY 2020

Benvolgudes famílies us adjuntem la informació sobre el pla d’obertura del centre per aquest mes de juny.

Com sabreu tan bon punt entrem en fase 2 les escoles de Catalunya obriran per començar a fer algunes tasques presencialment, però en cap cas es realitzarà una obertura normal de l’escola, és per aquest motiu que recomanem llegir amb atenció aquesta informació.

L’obertura i l’accès a l’escola s’ha diferenciat en tres grups, en funció del curs. I segueix estrictament les indicacions donades pel Departament d’Educació.

INFANTIL DE 1r A 5è DE PRIMÀRIA ALUMNAT DE SISÈ

La declaració jurada que han de portar omplerta i signada les famílies d’infantil és la següent: Declaració Infantil A819

La declaració jurada que han de portar omplerta i signada les famílies de primària és la següent: Declaració primària A818

Per qualsevol dubte ens podeu escriure al correu de l’escola b7002004@xtec.cat