525 hores (PATIS)

Ens referim a les hores de pati. Sens dubte, és un espai pensat exclusivament pel joc i l’esbarjo dels nens i les nenes. Però és alhora un espai  educatiu dins l’escola. Així doncs creiem que és un bon lloc per treure el màxim profit sense tallar la llibertat dels infants, que puguin aprendre a organitzar-se, a posar en marxa la creativitat i evidentment, a superar conflictes. Per tant, posarem al seu abast una sèrie de recursos lúdics per poder dinamitzar bé aquest espai (sorral, pissarra, bibliopati, jocs de taula, jocs tradicionals, feinejar a l’hort, cuidar-se del galliner…)

Aquest curs volem desenvolupar més a fons aquest projecte amb una major presencia del professorat, no com a vigilants sinó com a acompanyants del joc, de l’aprenentatge, de la descoberta i de les relacions dels alumnes.