Companys d’aventures

El projecte Companys d’Aventures és un projecte d’escola que segueix la filosofia dels padrins d’escola amb el petit matís de definir una relació més bilateral  entre els alumnes dels diferents cursos. No són padrins i fillols, amb les responsabilitats i atributs que comporten els diferents càrrecs, ara són companys. Companys de descoberta, companys d’aprenentatge, companys per compartir i intercanviar idees, projectes i treballs, en definitiva companys d’aventures.

Cliqueu sobre cada grup per veure les activitats que fem ( Curs 2018-2019):

P4 – 3r

P5 – 4t

1r – 5è

2n – 6è

En aquest link entrareu directament al portal de les activitats que vam fer el curs 2017-2018.