COMIAT ALUMNES DE SISÈ!!

Avui ens hem acomiadat dels alumnes de sisè. Avui s’han acomiadat els alumnes de sisè. Els de la promoció 2020. Quaranta-set personetes que han acabat una etapa i en comencen una altra, entre emocions, il·lusió i enyor. Quaranta-set personetes a les que hem tingut l’honor, el gust i la responsabilitat de fer-los de mestres durant nou anys de la seva vida i que ara surten de l’embolcall de l’escola per dirigir-se cap a una nova aventura que els durà a convertir-se en aquells homes i dones que tots desitgem que siguin. Per acomiadar-los, només hem sigut capaços de elaborar aquest senzill vídeo, que sintetitza totes les seves vivències a Can Peñuelas. Però sabem també que és insuficient. Aquests nois i aquestes noies es mereixen més i ho sabem.