Castanyada 2019

Avui hem celebrat la castanyada. Pel matí ens hem dividit en grups internivell i hem fet jocs que ens han preparat els companys de 5è i 6è. Si cliqueu damunt la foto podreu veure lo bé que ens ho hem passat!

La castanyera ens va enviar una carta demanant-nos ajuda:

Estimats/des nens i nenes de l’escola Josep Peñuelas:

Sóc la castanyera i, com ja sabeu, per aquests dies tinc la costum de venir a la vostra escola amb un sac ben ple de castanyes.
Em fa molta il.lusió visitar-vos i estar amb vosaltres per explicar-vos històries del bosc.Però malauradament no sé si aquest any serà possible. M’ha sorgit un problema inesperat.Les pluges, el vent fort de Tramuntana i el mal temps dels últims dies s’han emportat volant els meus estris de cuina i part de la meva roba que tenia estesa. I ara no puc cuinar ni sortir de casa mig vestida.

Podríeu ajudar-me?

Els veïns del poble de la Jonquera m’han dit que han vist algunes de les meves pertinences escampades per diferents indrets del poble.

Si entre tots i totes poguéssiu ajudar-me a recuperar-les podría preparar-vos les castanyes que tantes ganes teniu de degustar.

Potser aquestes indicacions que he rebut dels veïns us poden ser de bona ajuda.

Apa! Espero que tingueu èxit.

Una abraçada i moltes castanyes.”

Com us podreu imaginar estem tots i totes molt emocionats intentant trobar tot el que ens ha demanat la castanyera.

Hem buscat i rebuscat però hem aconseguit trobar-ho tot!!!

Per la tarda  ha vingut la castanyera, hem ballat i menjat castanyes. Que bones i ben torrades! Clicant damunt la imatge ens veureu.