Escola verda

El curs 2015-2016 vam iniciar el projecte d’escola verda amb els següents
escola verda

Objectius

• Vincular el projecte d’escola verda amb el projecte d’escola mitjançant la col·laboració amb altres grups de treball (convivència i pati), per construir un projecte conjunt d’escola.
  • Fer una diagnosi inicial per saber quina és la realitat del centre i del seu entorn mitjançant l’anàlisi de la situació actual i les diferents activitats que es realitzen, relacionades amb la sostenibilitat, per determinar-ne el punt de partida.
  • Establir accions conjuntes d’escola per dur a terme aquest curs 2015-2016, vinculant-lo en la mesura possible amb la realitat del municipi, mitjançant activitats genèriques i d’ambientalització curricular, per comprovar la viabilitat del projecte en els diferents cursos.
  • Elaborar el projecte, un cop finalitzada la formació, mitjançant el recull de dades prèvies, accions del curs i proposta d’accions futures, i presentar-lo a tot l’equip de centre i a la xarxa d’escoles verdes per l’obtenció del distintiu que acreditarà l’escola com escola verda.
  • Donar continuïtat al projecte i recollir-lo al PEC, mitjançant el compromís, la vinculació i participació de tot el claustre, per consensuar-lo com a filosofia pedagògica del centre.