Ràdio Pinaret

cropped-logo-radio-pinaret-2Ràdio Pinaret neix des de l’escola Joan Ardèvol de Cambrils.

El treball de la ràdio en el context escolar suposa un impuls en el desenvolupament de diferents competències lingüístiques i aprenentatges per part de l’alumnat, que esdevindrà el principal protagonista i part activa del procés. Treballarem aspectes com l’expressió oral i el tractament de diferents tipologies textuals (notícies, entrevistes, reportatges, etc).

A més, pretenem fomentar ponts que permetin la participació de les nostres famílies mitjançant una ràdio oberta i plural. La nostra intenció passa per la creació de xarxes que impliquin la col·laboració futura amb altres escoles i/o institucions.

El curs 2015-2016 vam iniciar el projecte de ràdio.

Objectius dins el projecte educatiu de centre:

• Desenvolupar competències a partir de les activitats realitzades a partir de la ràdio.
    • Crear lligams amb l’entorn proper.
    • Projectar una imatge d’escola participativa i col.laboradora.