SetmanaBio a l’escola

L’escola Guillem Fortuny hem participat en la Setmana Bio per l’alimentació ecològica.

Els alumnes de cinquè ens hem connectat online amb operadors de producció ecològica del nostre territori de proximitat i hem pogut escoltar les seves explicacions sobre la seva feina.També hem pogut formular preguntes per escrit, les quals han estat respostes al moment.

Ha estat molt enrequidor i interessant! En ramaderia ens ha parlat Pere Artiga (www.estolverd.com).

Sabieu que un pollastre ecològic es sacrifica als 81 dies, és alimentat de manera natural, sense cap mena de producte artificial, viu en un espai digne i dorm les hores de sol a sol? Normalment els pollastres no ecològics es sacrifiquen als 31 dies i les seves condicions de vida no li són tan favorables.

En l’agricultura ens ha parlat un cambrilenc: Ernest Mas (www.verdcamp fruits.com), que utilitza diferents tècniques per evitar plagues, com la plantació de flors que atreu insectes bons com l’abella, la marieta i altres, creant micro-hàbitats.

Hem aprés moltes coses: val més qualitat que quantitat. Cal una alimentació saludable amb productes saludables amb una ramaderia i agricultura sostenibles.