Educació Infantil

La nostra escola es regeix en la normativa actual que és el Decret 21/2023 que determina que l’educació infantil contribueix al desenvolupament integral i harmònic dels infants, en totes les seves dimensions, tant personals com de relació amb les altres persones, en col·laboració amb les famílies i l’entorn, i garanteix la igualtat d’oportunitats.

També es basa en diverses experiències i aprenentatges i sempre garantint els principis d’equitat i inclusió.

Les mesures organitzatives, metodològiques i curriculars que s’adopten a l’escola es regeixen pel reconeixement dels drets dels infants i els principis del disseny universal de l’aprenentatge.

L’educació infantil és la primera etapa educativa i una de les més importants del sistema oferint un gran ventall d’oportunitats.

Fent clic en aquest enllaç podeu veure els criteris metodològics d’Ed. Infantil. (en construcció)