Concert d’hivern

Un any més l’escola es vesteix de gala per celebrar el seu ja tradicional Concert d’hivern.
Les nenes i els nens de primària canten cançons acompanyats de música en directe gràcies als i a les mestres d’activitats musicals extraescolars i d’alguns familiars de l’escola.
Les famílies… Llegeix més»

MARKET

Els alumnes, dins la clase de taller oral en llengua anglesa, hem creat un Market per  tal de fer un aprenentatge competencial ,significatiu i divertit. Hem comprat i hem  pagat amb pounds.
Treballem l’ús i utilitat de la llengua en ambients i contextos, per tal de… Llegeix més»

Matí musical

Aquest diumenge 16 de desembre els petites músics de la casa ens han ofert un magnífic matí musical amb les peces que durant aquests mesos han estat treballant a activitats extraescolars. Pianos, guitarres, violins i bateries han ressonat per tota l’escola amb boniques i marxoses… Llegeix més»

1r; Sortida a Mel Múria

El passat 28 de Novembre, els dos grups de 1r de Primària ens vam desplaçar fins al Perelló.
Vam passar un dia a les instal·lacions de Mel Múria i els seus apicultors ens van explicar moltes coses sobre les abelles i totes les coses i aliments… Llegeix més»

Santa Cecília

El mes de novembre se celebra Santa Cecília, i com ja és tradicional a l’escola, muntem un conjunt d’activitats per omplir-la de música per tots els racons.
Durant aquestes setmanes estem gaudint d’audicions musicals en directe gràcies als grans artistes que tenim a l’escola i molts… Llegeix més»

Treballem amb els Ipads

Dins del marc del projecte TAC de l’escola, avui s’ha començat a treballar les matemàtiques amb el suport dels nous Ipads.
Aquests són una eïna més en el desenvolupament de les noves tecnologies a l’educació que estem realitzant tots plegats.
Amb l’objectiu de, poc a poc, anar… Llegeix més»

Mates manipulatives

Aprendre matemàtiques és més divertit d’aquesta manera. Hem fet racons amb material manipulatiu per treballar la geometria, el càlcul i l’espai i la forma. Ens ho hem passat molt bé!