Què tenim al nostre hort?

A cinquè estem investigant què tenim al nostre hort. Hi ha vida més enllà de la vegetal? Una vida que nosaltres no cuidem, no reguem, ni fem res especial, però allà hi és.
Insectes, aràcnids, anèl·lids, mol·luscs gasteròpodes, rèptils,… són les nostres troballes!
Tota una experiència que… Llegeix més»

És primavera a l’hort

Dues setmanes enrere, els nens de 2n vam fer un visita a l’hort i ens en vam adonar que les males herbes no deixaven créixer els nostres enciams. I sabeu que vam fer? Ens vam posar a treure totes les males herbes treballant en equip. A més, vam ajudar a treure les males herbes de l’era de la resta de companys de l’escola. Passades dues setmanes ens hem adonat que els enciams estan creixent molt ràpid!… Llegeix més»

Taekwondo a l’escola

Durant aquest segon trimestre, l’alumnat de segon, va poder gaudir d’una sessió de taekwondo a càrrec del mestre en pràctiques i professor de taekwondo el Sergio Torres.  Va ser una experiència fantàstica que van poder gaudir a la nostra escola. Gràcies Sergio per apropar-nos aquesta disciplina esportiva!… Llegeix més»

Enregistrem una cançó

Com ja us havíem anunciat, la setmana passada les nenes i els nens de sisè van enregistrar una cançó… estàvem desitjant escoltar el resultat… i aquí el tenim!!!
Felicitats artistes!!!

Matemàtiques a 2n

Durant aquestes setmanes en l´àrea de matemàtiques els alumnes de segon de primària estem treballant  el pes.Estem realitzant diferents activitats però hi ha una que voldríem compartir amb vosaltres.Hem estat descobrint les diferents unitats de mesures grams i kilograms amb un joc de balances amb els ipads.… Llegeix més»

Silenci, gravem!!

Dimecres els nens i les nenes de sisè vam gaudir d’una activitat molt interessant!!!!

Durant les darreres setmanes hem estat treballant una cançó a l’àmbit artístic: música i dansa, i aquesta setmana, els del Camp d’Aprenentatge Pau Casals van venir amb tots els seus equips… Llegeix més»

Carnestoltes 2021

Carnestoltes 15 voltes….
Junts no hi ha qui ens pari!!! Aquest any hem celebrat aquesta divertida festa amb les nostres “bombolles”, però ho hem gaudit igualment fent manualitats, ballant, cantant i jugant amb el ritme alegre del carnaval. Aquí en teniu una mostra.

Treballem des de casa!

Teníem experiència del curs passat i aquest any ens ha tocat fer una quarentena a un dels grups escolars. Ho teníem tot preparat per poder continuar l’activitat lectiva des de casa i hem pogut fer classes un pèl diferents.
Des de les llengües i les matemàtiques,… Llegeix més»