1r va al circ!

Dimarts dia 14 de maig, els alumnes de 1r de primària vam anar fins a Valls, on la companyia Passabarret ens van oferir un espectacle de circ, amb acròbates, malabaristes i un seguit de racons amb activitats pròpies i típiques del circ. Ens ho vam passar genial!… Llegeix més»

La gran cilindrada, fotografia matemàtica seleccionada per l’APMCM

L’Associació de Professors de Matemàtiques de les Comarques Meridionals  (APMCM) ha organitzat el III concurs de fotografia matemàtica adreçat a alumnes d’educació Primària i Secundària.
L’objectiu d’aquest concurs és fomentar l’activitat didàctica de fotografia matemàtica com una forma d’aprendre a visualitzar conceptes i objectes matemàtics del… Llegeix més»

Festa de Primavera

Acabem el mes d’abril amb l’actuació dels petits i les petites de la casa. Educació infantil realitza en dos actes oberts als pares, mares, familiars i amics, el treball que durant el curs han estat realitzant a les sessions de música.
Aquest curs 2018/2019 l’equip d’infantil… Llegeix més»

Petit i petites investigadors/es

Des de l’Associació Espanyola Contra el Càncer (AECC), amb col·laboració amb el departament de Salut Pública de l’Ajuntament de Cambrils, els alumnes de segon de primària de la  nostra escola han realitzat un taller que pretén fomentar l’esperit investigador dels/les més petits/es, per tal d’incentivar… Llegeix més»