Educació Física by Guillem Fortuny

Dins l’àrea d’Educació Física trobem 4 dimensions (Activitat física, Hàbits saludables, Expressió i Comunicació corporal i Joc motor i Temps de lleure). Al llarg del curs escolar, intentem oferir activitats dinàmiques i variades als nostres infants per a que assoleixin un bagatge motor el més ampli i ric possible desenvolupant així, les seves capacitats cognitives, motrius, afectives i socials.… Llegeix més»

Roses i més roses de 6è

Aquesta setmana hem celebrat Sant Jordi, una data molt important en el nostre calendari cultural.
L’alumnat de sisè i les seves tutores han deixat anar la seva imaginació i han creat roses. Aquesta, agafa un protagonisme important el 23 d’abril com a símbol de l’amor, l’amistat…… Llegeix més»

Visita d´un avi

Avui els alumnes de primer hem tingut una visita especial. Ha vingut l´avi d´un nen a explicar-nos un conte de  verdures. Hem pogut gaudir de  la seva experiència  en el tema de l´hort i ens ha explicat moltes coses que no sabíem. Ens ho hem… Llegeix més»

Hort a l´escola

Benvolgudes famílies,
A finals del trimestre passat els alumnes de primer vam plantar cebes i enciams i vam sembrar pastanagues, raves i fesols.
Cada dilluns anem a cuidar-los els reguem, trèiem les males herbes i aprenem matemàtiques medint les diferents eres.
Us  volíem ensenyar que boniques que estan… Llegeix més»

Treballem Txaikovski

Els nens i les nenes hem estat escoltant i gaudint de la música del compositor Piotr Ilitx Txaikovski. En aquesta ocasió hem estat ballant i dibuixant el que ens suggeria la música de “El trencanous”, un conte de fades. Txaikovski va seleccionar vuit números del… Llegeix més»

My present