Innovant, transformem els aprenentatges

INNOVANT, TRANSFORMEM ELS APRENENTATGES
El projecte de mobilitat per a personal d’educació escolar (KA101) “Innovant, transformem els aprenentatges”, presentat per l’escola Guillem Fortuny, per al curs 2019-2020, ha estat seleccionat per rebre una subvenció dins el programa Erasmus Plus.
El projecte va enfocat en la formació… Llegeix més»

1r va al circ!

Dimarts dia 14 de maig, els alumnes de 1r de primària vam anar fins a Valls, on la companyia Passabarret ens van oferir un espectacle de circ, amb acròbates, malabaristes i un seguit de racons amb activitats pròpies i típiques del circ. Ens ho vam passar genial!… Llegeix més»

La gran cilindrada, fotografia matemàtica seleccionada per l’APMCM

L’Associació de Professors de Matemàtiques de les Comarques Meridionals  (APMCM) ha organitzat el III concurs de fotografia matemàtica adreçat a alumnes d’educació Primària i Secundària.
L’objectiu d’aquest concurs és fomentar l’activitat didàctica de fotografia matemàtica com una forma d’aprendre a visualitzar conceptes i objectes matemàtics del… Llegeix més»