Dossier Informatiu

BENVINGUDA:

Benvolgudes famílies:

En primer lloc, donem la benvinguda a totes les famílies que us incorporeu a l’escola Guillem Fortuny durant el curs 2023-24. Us convidem a participar activament de la vida del centre. I, a tots i totes, us demanem que continueu col·laborant en aquest projecte d’escola pública, oberta, activa i de qualitat.

El professorat dedicarà els seus esforços per tal que aquest nou curs sigui un temps profitós i important en la formació personal i intel·lectual dels nostres alumnes.

Per dur a terme una bona tasca educativa i formativa, és fonamental la col·laboració i coordinació de l’escola i la família. Us animem a treballar conjuntament amb nosaltres per tal de donar estabilitat, seguretat i eficàcia als vostres fills/es durant la seva formació.

No dubteu a parlar amb els professors/es dels vostres fills/es per informar-vos sobre la seva actitud, rendiment, evolució, etc. i així facilitar la seva integració i desenvolupament.

Per tal d’aconseguir que el funcionament de l’escola i la relació escola-família sigui tan fluida com sigui possible us presentem aquest dossier on trobareu la informació més important dels aspectes normatius i de funcionament del nostre centre.

Cordialment

El Claustre de professors/es.

Enllaç al dossier informatiu

Aquest Dossier pretén donar-vos un seguit d’informacions sobre diferents aspectes del funcionament i l’organització de l’escola.

És interessant que el tingueu a mà durant tot el curs escolar, ja que us podrà ser d’utilitat per a qualsevol consulta relacionada amb el centre.