Música i plàstica

Bon dia alumnes de la classe de la comèdia, per la sessió de plàstica us proposo fer una carota de cartró,

I per la sessió de música us proposo fer un repàs de la classe del dilluns, del Just Dance i del musicograma. Som-hi!

1 comentari a “Música i plàstica”

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut