INFORMACIONS DESTACADES CURS 2023-2024

El període de preinscripció es farà del 6 al 20 de març de 2024.

Trobareu tota la informació aquí.

Avui, dimarts 5 de març de 2024 hem publicat l’oferta inicial de places per a la preinscripció.

Podeu consultar l’oferta aquí.

Per a més informació podeu contactar amb l’escola a través del correu a8030637@xtec.cat o bé per telèfon 938971377

[————————————-]

Nou element al pati

L’AFA de l’escola, ha instal·lat un nou element de joc al pati de l’escola seguint el projecte de patis que vam iniciar fa 6 anys.
Aquest element permet a l’alumnat enfilar-se, lliscar, amagar-se…
Volem agrair a l’AFA aquesta dotació per l’alumnat del centre.

Balls de carnaval

Divendres a la tarda vam celebrar el Carnaval, amb el lema Invoquem la pluja!
I va ploure! Cada tribu va ballar un ball de carnaval. Ens va acompanyar el rei Carnestoltes i la seva comitiva.
Ens ho vam passar molt bé, però vam trobar a faltar les… Llegeix més»

Judici al rei Carnestoltes

L’alumnat de 4t d’Ed. Primària aquest curs ha estat l’encarregat de preparar el Judici del Carnestoltes. Es nota que han estat assajant i que fa dies que ho preparen perquè ho han fet molt bé. Això sí, ja us diem que al final el Carnestoltes ha… Llegeix més»

Concert d’hivern

Benvolgudes famílies i alumnat!
El passat dia 20 de desembre del 2023 vam fer un concert fantàstic, on tot l’alumnat va cantar les cançons que havien estat preparant durant dies amb la Cristina, la mestra de música.
Aquí podreu veure totes les cançons.
Esperem que us agradin!

Feliç any… Llegeix més»