Tallers créixer en família

Benvolgudes famílies,
enguany iniciem un seguit de tallers per tal de compartir amb altres famílies l’experiència de cuidar i educar als vostres fills i filles.
Són tallers molt interessants, gratuïts en els que podeu participar-hi.
Per consultar la temàtica dels tallers, la durada, i inscriure-us podeu accedir als… Llegeix més»

TORNA EL BIBLIOBÚS

Ens plau informar-vos que el Bibliobús El Castellot reprendrà el seu servei. Els horaris i les rutes s’han reajustat temporalment d’acord al procés gradual de desconfinament. S’ha reduït l’horari d’atenció al públic, tot i que s’ha intentat respectar el dia de la setmana i freqüència… Llegeix més»

Taller-xerrada Créixer en família

Benvolgudes famílies,
dins el programa que ens van adjudicar de tallers-xerrades per a famílies: Créixer en Família del departament de Treball, Afers socials i famílies, començarem amb una xerrada sobre els efectes del confinament en l’estructura interna i relacional de les persones i de les famílies.
Aquest taller… Llegeix més»

Beques Menjador 2020-2021

Benvolgudes famílies,
En relació a les beques menjador per al curs 2020-2021, us informem que el Consell Comarcal de l’Alt Penedès obrirà el període perquè pugueu fer el tràmit de l’1 al 19 de juny.La sol·licitud s’ha de tramitar de forma telemàtica a través de la web del Consell Comarcal de l’Alt Penedès, www.ccapenedes.cat, apartat de Tràmits i Gestions / Ciutadania / Ensenyament / Menjador escolar, de l’1 al 19 de juny.… Llegeix més»

Taller-xerrada Créixer en família

Benvolgudes famílies,

Instruccions de reobertura dels centres educatius

Benvolgudes famílies,
pensem que és important posar-nos en contacte amb vosaltres donat que s’han publicat avui les instruccions per a l’organització de l’obertura dels centres educatius.
Com haureu sentit als mitjans de comunicació, a partir del dia 1 de juny, i sempre que el territori estigui en… Llegeix més»

Tallers-xerrades per famílies

Bon dia, us adjuntem un formulari per recollir els vostres interessos horaris per poder fer aquests tallers.
Teniu temps fins al 20 de maig per respondre.
S’està carregant…

Web per les famílies

Aquest espai ofereix eines amb la voluntat de facilitar la participació de les famílies en la vida escolar dels fills i filles i guiar-les en l’acompanyament de la seva educació, i promoure’n, com a conseqüència, l’èxit educatiu.

Hi trobareu una diversitat de temàtiques d’interès educatiu, vinculades a orientacions, recomanacions, enquestes de coneixement i formacions, a fi que famílies i escola sumin en la tasca compartida de l’educació dels infants i joves.