PROPOSTA DE MATEMÀTIQUES DIMARTS 2 DE JUNY.

Bon dia Gueraus!

Avui us volem fer una proposta de geometria. Farem màgia i transformarem un quadrat (el tovalló) en composicions sorprenents!

Necessitarem tovallons de roba o de paper.

És més senzill fer-ho amb tovallons de roba. I algunes figures queden millor si el tovalló és d’un sol color.

Proposta: pareu la taula i plegueu els tovallons fent la figura que més us agradi. A la foto de dalt teniu unes quantes imatges.

I en el següent enllaç en podeu veure 10 senzilles i molt variades:

Tria la forma de tovalló que t’agradi més i quan ho tinguis fet, fes una foto i l’envies al Telegram de la classe o  al correu:

3r. tercer@escolagueraudepeguera.cat

4t quart@escolagueraudepeguera.cat

P.D. Si algú vol fer més d’una forma diferent, estarem encantades de veure les vostres fotos.

Carmina i Eva.