MASCOTES VIRTUALS

Hola nens i nenes de  les Arts Marcials de 4t!

Hola nens i nenes dels Gimnastes de 3r!

Com esteu?

Com ja sabeu us trobem molt a faltar, per això avui hem pensat en fer-vos una proposta molt original!

En l’enllaç que us deixem a continuació us explica com tenir una mascota nova a casa:

Aquí us presentem les nostres:

Els models tridimensionals d’animals disponibles són: lleó, tigre, ós panda, tauró, àguila, pop, cabra, lleopard, eriçó, ànec, pingüí emperador, llop, gos (Rottweiler), serp, cavall, poni, tortuga, gat i cocodril.

AVÍS: Per poder veure els models 3D és necessari que el dispositiu pugui realitzar funcions de realitat augmentada, AR .

Voleu tenir una mascota virtual a casa?

Esperem rebre imatges de vosaltres amb la vostra mascota!  Envieu-les aquest correu:

GIMNASTES DE 3R: tercer@escolagueraudepeguera.cat

ARTS MARCIALS DE 4T: quart@escolagueraudepeguera.cat