Plàstica:Posa-llapis Feu un comentari / Per admin / 12 de juny de 2020 / 4t A 5è Bon dia nenes i nens, avui us proposo fer un posa-llapis, és molt fàcil!. Tot seguit us explico com fer-ho. Quan ho tingueu,no us oblideu de fer una foto i posar-la al Telegram.