Bon dia nens i nenes, la proposta per avui és cantar la cançó ” No ens desdibuixeu” i ballar la flashmob . Aquí teniu els vídeos del tutorial i del ball.Quan ho hagueu practicat, us podeu gravar i posar el vídeo a la vostra carpeta del Drive, o al Telegram. Va! ara tots i totes a cantar i a ballar.


