REUNIÓ INICI DE CURS

Hola famílies!
Comencem un nou curs i tenim moltes ganes de compartir les nostres idees i propostes amb tots vosaltres.
El dimecres 09/09/20 fem una reunió a les 17:00.
En aquesta trobada us entreguem el calendari escolar.

La llista de llibres i materials. Vigileu, hi ha dos grups de llibres:
el primer s’han de comprar i portar-los a l’escola abans de l’1 d’octubre si és possible. El segon grup detalla els llibres del banc de socialització que faran servir els alumnes durant aquest curs.

Per acabar entreguem un llibret amb les mesures organitzatives per treballar al centre en relació amb la pandèmia que estem vivint.

Dins d’aquest llibret hi ha un vídeo explicant el nostre projecte de cicle inicial.

Us convidem a anar seguint totes les fites i activitats dels vostres fills i filles en aquest bloc.