Jocs d’educació Física

JOCS AMB XAPES

QUI NO HA JUGAT MAI AMB XAPES?

Aconseguir aquest tipus de material de rebuig no té cap secret, podeu fer servir també taps de Cacaolat, Coca-cola, Fanta, aigua…
Als següents enllaços us deixo diferents propostes per començar a jugar aquests dies a les xapes:

PASSAPORT D’HÀBITS SALUDABLES EDUCACIÓ FÍSICA

Estimats alumnes! El Joan us troba molt a faltar… com sabeu, no podem realitzar les nostres super classes d’Educació Física, per aquest motiu, vaig a proposar-vos 7 reptes saludables durant aquestes setmanes! Abans de començar m’agradaria que veiéssiu els següents vídeos i escolteu les diferents cançons:

Hàbits saludables:

Hàbits d’higiene personal:

Hàbits d’alimentació

Cançó Damaris Gelabert: Fruites i verdures

Cançó Damaris Gelabert: Els esports

Ara, és el vostre moment!!! En la següent graella us proposo 7 reptes saludables amb la intenció de mantenir-nos en forma durant aquestes setmanes. Si sou capaços de complir-los dibuixeu una careta contenta en aquest dia, si no heu pogut una careta trista.

Pedra, paper i tisora fitness edition

Pedra, paper i tisora fitness edition és una activitat que pot servir per realitzar l’escalfament d’una sessió d’EF. Aquesta activitat està basada en el tradicional joc de pedra, paper i tisora amb la introducció d’un component cooperatiu i físic i de moviment.

Consisteix en què una parella o un trio d’alumnes o familiars hi jugui i que amb la combinació de les figures (pedra, paper o tisora) que hagin triat amb les seves mans realitzin conjuntament una activitat física.

En un principi aquesta activitat física està proposada pel mestre i més endavant podeu crear les vostres pròpies activitats.