Dia Internacional de les persones amb diversitat funcional

La setmana passada, en motiu de la celebració del Dia Internacional de les persones amb diversitat funcional (3 de desembre), l’escola va realitzar diferents activitats i dinàmiques per donar a conèixer, reflexionar i sensibilitzar a l’alumnat sobre què és la diversitat funcional, la riquesa de la diferència i la importància del respecte entre les persones.

A més a més, la tarda del divendres 2 de desembre, tot l’alumnat i mestres de l’escola vam fer un reconeixement a les persones amb diversitat funcional pintant llaços taronges i dedicant paraules boniques i d’esperança a totes elles.

Tota aquesta feina artística va acabar amb un bonic i impressionant mural que es va crear al vestíbul de l’escola gràcies a l’especial ajuda i col·laboració del grup de famílies. Totes les participants van treballar conjuntament per confeccionar el mural i van ajudar a l’alumnat a penjar els seus llaços, deixant l’empremta de tota la comunitat educativa.

Gràcies a l’esforç i dedicació de tots i totes!

“La diferència ens enriqueix, el respecte ens uneix”.

“No es tracta de tenir dret a ser iguals, sinó de tenir dret a ser diferents”