Concert de primavera

Dilluns, 22 d’abril a la tarda, hem celebrat el concert de Primavera.

L’alumnat durant aquestes setmanes ha après unes cançons que ens ha compartit en aquest petit concert.

Esperem que us agradin.

 

 

 

 

 

 

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut