Dona la nota

Bon dia nenes i nens d’infantil, us vull ensenyar aquesta  cançó No ens desdibuixeu”, ens l’han enviat del camp d’aprenentatge Pau Casals i ens diuen el següent:

Us volem informar que la campanya “DONA LA NOTA, encara hi som a temps” continuarà activa amb l’etiqueta #donalanotadesdescasa, us proposem que continuem lluitant pel nostre planeta des de casa.

El dia 5 de juny, Dia Mundial del Medi Ambient, està previst fer un acte on cantarem tots junts “No ens desdibuixeu”, per tal de reivindicar la importància de salvar el nostre planeta. Tot i que, a hores d’ ara, no sabem en quina situació ens trobarem el mes de juny, us confirmem que  aquesta cantada es farà: des de casa, des de l’escola, des dels carrers...

Ara podreu escoltar i ballar aquesta cançó, us poso els vídeos. És una flashmob, per tant , quan tornem a l’escola la cantarem i la ballarem tots junts!

Ja podem començar a ballar des de casa!